ارتباط مستقیم با ادمین

الهه نوایی مشاوره رایگان جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی

0
1401-10-04

الهه نوایی مشاوره رایگان جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی

الهه نوایی مشاوره رایگان جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی

 

الهه نوایی مشاوره رایگان جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی

شماره تماس : 09308157587

در اولین مشاوره قبل از عمل جراحی بینی خود با جراح، دلایل خود را برای جراحی زیبایی بینی توضیح می‌دهید. پزشک، بینی و ساختار صورت شما را بررسی می‌کند و درباره نتیجه احتمالی جراحی (شکل بینی بعد از عمل) و روش جراحی با شما صحبت می‌کند. موارد مختلفی وجود دارد که باید در مشاوره قبل از عمل جراحی به آن دقت شود.

مشاوره قبل از عمل جراحی بینی

سوابق پزشکی

قبل از انجام هر نوع جراحی پلاستیک، سابقه سلامتی فرد بسیار مهم است به ویژه در صورتی که از بیهوشی عمومی استفاده شود.

سلامت عمومی

قبل از تصمیم به جراحی بینی ، مشکلات سلامت عمومی فرد باید مورد بحث قرار گیرد. هر گونه بیماری مزمن‌تان را باید با جراح خود مطرح کنید. این مشکلات شامل فشار خون بالا، بیماری دیابت، مشکلات قلبی، کبد، کلیه، سکته مغزی، سرطان، مشکلات در بهبودی زخم و خونریزی است.

جراحی‌های قبلی

در مورد جراحی بینی، اطلاع از تمامی جراحی‌های قبلی اعم از سینوس و بینی یا ضربه و آسیب‌های قبلی به بینی مهم هستند. در صورتی که تغییرات آسیب‌زا در بینی خود دارید، تصاویری از بینی‌تان قبل از آسیب می‌تواند کمک کننده باشد.

حساسیت به داروها

داروها

فهرست تمام داروهایی که مصرف می‌کنید را در اختیار جراح قرار دهید. چرا که این داروها ممکن است باعث افزایش خونریزی شوند و جراحی شما را تحت تأثیر قرار دهند. مصرف آسپرین و محصولات حاوی آسپرین را حداقل دو هفته قبل از جراحی قطع کنید. استامینوفن کدئین جایگزین خوبی برای این داروها است.

حساسیت به داروها

در مشاوره قبل از عمل جراحی بینی ، باید در مورد داروهایی که به آن آلرژی دارید، اطلاع داشته باشید تا از مصرف آن‌ها خودداری کنید. نوع واکنشی که به دارو نشان می‌دهید به خصوص اگر مشکل تنفسی هم دارید، بسیار مهم است.

سیگار کشیدن، مصرف الکل و مواد مخدر
این سه مورد قطعاً جراحی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. سیگار کشیدن باعث کُند شدن روند بهبود زخم و کاهش نتیجه مطلوب جراحی می‌شود.

سن

نوجوانی مهمترین سن برای تقویت اعتماد به نفس

در بچه‌ها محدودیت‌های مشخصی وجود دارد که مانع از انجام جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستی) قبل از بلوغ کامل می‌شود. اغلب دختران در پایان ۱۶ سالگی و پسرها در پایان ۱۸ سالگی به بلوغ کامل می‌رسند و می‌توانند در این دوره، تحت عمل رینوپلاستی قرار گیرند. اصلاح عیوب بینی در این سن باعث افزایش اعتماد به نفس نوجوان در این زمان طلایی از زندگی او می‌شود. نباید فراموش کنیم که در این زمان است که نوجوان نه تنها خودش را می‌شناسد بلکه احتمالاً زندگی آینده‌اش را پایه‌ریزی خواهد کرد.

هیچ وقت برای انجام عمل رینوپلاستی به منظور دستیابی به بینی زیباتر دیر نیست.

امروزه تعداد قابل توجهی از متقاضیان رینوپلاستی افراد بالای ۴۰ سال هستند. بسیاری از آن‌ها اظهار می‌کنند که در طول زندگی‌شان از شکل بینی خود رضایت نداشته‌اند و در نهایت برای رینوپلاستی مراجعه کرده‌اند. چنانچه وضعیت عمومی و سلامتی فرد خوب باشد، هیچ وقت برای انجام عمل رینوپلاستی به منظور دستیابی به بینی زیباتر دیر نیست.

پوست بینی

شکل بینی تا حد زیادی وابسته به شکل و اندازه اسکلت زیرین آن است. جراحی زیبایی بینی همراه با ایجاد تغییرات اسکلت زیرین بینی به منظور ایجاد ظاهری ایده‌آل است. از آنجا که در جراحی زیبایی به ندرت تغییری بر روی پوست ایجاد می‌شود،

آمادگی روحی

به عقیده پزشکان، عمل جراحی پلاستیک بینی به هیچ عنوان یک عمل جراحی اورژانسی به حساب نمی‌آید بلکه این جراحی باید زمانی انجام شود که فرد، غیر از آمادگی جسمی از آمادگی روانی نیز برخوردار باشد.

چگونه خود را برای یک عمل زیبایی آماده کنیم؟

 

گام اول: آمادگی برای عمل بینی بدن و ذهن شما باید کاملاً در حالت استراحت باشد، به گونه‌ای که هیچ نوع اضطراب و نگرانی را به خود راه ندهید و به تصمیم خود ایمان داشته باشید. تردید در تصمیم‌تان تنها باعث می‌شود که اضطراب و نگرانی‌تان نسبت به عمل ا فزایش یابد.

 

گام دوم: درک درست در مورد اینکه چه کارهایی را و چگونه قبل از عمل باید انجام دهید پزشک مسئول است تا به شما جزوه‌ای را راجع به عمل جراحی که پیش رو دارید، بدهد. تا می‌توانید این جزوه‌ها را بخوانید و تمام مراحل عمل خود را از بَر باشید. این کار به از بین بردن اضطراب و ترس‌تان کمک می‌کند.

 

گام سوم: خجالت نکشید. از پزشکتان سوالات بیشتر و بیشتری بپرسید شاید به نظر شما بسیاری از سوالات بی‌معنی باشد ولی این سوالات حتماً مهم‌اند و این حق شماست که بدانید با چه چیزهایی قرار است روبه‌رو شوید. پزشک به هیچ عنوان سوالات شما را رد نمی‌کند. داشتن سوالات متعدد کاملاً طبیعی است. هنگامی که با پزشکتان صحبت می‌کنید، یادداشت‌برداری کنید. این کار باعث می‌شود جواب سوالاتتان را بعداً هم بخوانید و آن‌ها را بهتر درک کنید. پرسیدن سوالات باعث آرامش بیشتر شما نسبت به جراحی پیش رویتان می‌شود.

 

گام چهارم: موارد مورد نیاز بعد از عمل را با دقت فراهم کنید شما به پشتیبانی بعد از عمل احتیاج دارید. توصیه می‌شود فردی که رابطه صمیمی با شما دارد بعد از عمل در کنار شما باشد و ترتیب کارها را بدهد. لازم نیست آن فرد حتماً همسرتان باشد باید فردی باشد که در شرایطی که اضطراب زیادی دارید بتواند شما را آرام کند. پس در انتخاب همراه بسیار دقت کنید.

 

گام پنجم: تمام شرایط منزل خود را برای بعد از عمل آماده کنید غذای سالم با نمک کم و کیسه یخ برای بعد از جراحی‌تان آماده کنید. همچنین مواردی مثل مجله، کتاب، فیلم و … را برای گذراندن وقت‌تان فراهم کنید.

 

گام ششم: قبل از عمل، برای رویارویی با برخی شک و تردیدها آماده شوید قبل از عمل، لحظات پُر از استرسی است. کمبود خواب شب قبل از عمل و فشار خون بالای ناشی از استرس از جمله رایج‌ترین مشکلات می‌باشند. شما باید آمادگی تمام این موارد را داشته باشید. تکنیک‌های تمرکز و تنفس عمیق هم کمک کننده هستند. شما می‌توانید به نتایج بعد از عمل فکر کنید و خودتان را آن گونه که دوست دارید، ببینید.

 

گام هفتم: از نتایج پایانی لذت ببرید تمام سال‌هایی که برای این عمل صبر و تلاش کردید به نظر ارزشمند بوده است و می‌توانید زندگی جدیدی را همراه با اعتماد به نفس بالا شروع کنید.

 

الهه نوایی مشاوره رایگان جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی ۰۹۳۰۸۱۵۷۵۸۷

امتیاز این آهنگ از نظر شما ؟

میانگین امتیاز : / 5. تعداد آرا :

به این اثر امتیاز دهید.

اشتراک گذاری:
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی نظرات

در حال جستجو . . .

string(10) "2.147.4.86"